Kelas AutoCAD | downgila

Friday, February 07, 2014

Kelas AutoCAD

Start semalam, gua dah hilang di fantasia bulan madu dah dalam kelas AutoCAD ni. Sebelum ni ok je. Start demonstrator ni berborak pasal plotting la viewport bagai gua dah jem. Gua tengok si Fatin dengan Ain macam hebat gila je. Si Dila gojes lagi la siap betulkan demonstrator tu lagi. Gua je yang terkebil-kebil seperti bodoh.

Akhir sekali gua fokus ke baca Budak Getah. Gila babi keadaan tengah tegang sekarang. Sabo rilek je lawan balik si Burgess walaupun badan dia besar serupa Afif Fadhuli. Pung pang pung pang pukul 5, kelas habis lalu gua balik dengan hati yang riang. Ramai jugak budak PASUM yang baru balik kelas pandang gua slek masa gua tarik Madah Berhelah punya solo atas motor semalam.

7 comments:

  1. hati2 gp, dok madah berhelah2.. tgk parking dalam longkang.

    ReplyDelete
  2. buat kelas dgn aku. aku nak belajo

    ReplyDelete
  3. gp!!!!!!!!! lama x bukak blog. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wehhhh lama gilaaaaaaa x dgr ceritaaaa

      Delete
    2. ahhaha. taw x pe. sorry hari tu jual nombor. :)

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...