Tidur Selepas Asar Menyebabkan Kepala Anda Menjadi Seperti Bugima | downgila

Monday, February 17, 2014

Tidur Selepas Asar Menyebabkan Kepala Anda Menjadi Seperti Bugima

headache woman painful sakit kepala punca migrain

Jam menunjukkan pukul 7.10, gua baru bangun dari tidor ni. Bukan sengaja gua tidor, mungkin sebab gua penat sangat harini. Ulang alik sana sini. Dengan cuaca sekarang panas nokhoriaq. Bangun-bangun kepala pening nak mampos berpusing-pusing serupa mata sharingan.

Yang jelas menjadi tanda tanya dari dulu adalah, kenapa bila tidor lepas Asar je kepala pening macam ni. Gua tidor masa dalam kelas Prof. Rehan tak ada pulak pening-pening. Ni sekarang ni gua nak berdiri straight pun tak boleh. Bila dah pening perasaan pun asyik nak marah. Rase macam nak penampor je muka budak-budak k-pop yang pakai seluar ketat warna kuning, warna hijau lepas tu lipat sampai senteng ni.


5 comments:

  1. tamporkan aje..tamporkan sekali untuk aku. macam haram. ppffttttt~ aku kalau nmpk mamat mc ni aku cakap "gay alert!!"

    ReplyDelete
  2. aku terbaca , tak tahu lah betul ke salah .
    tapi tidor lepas Asar tak baik .
    tapi syaiton nirrojim ni memang suka buat kita tidor petang .

    ReplyDelete
  3. mak cakap.. kalu tido deret sampai 40 ari lepas asar ni.. boleh jadi gilo .... tapi kak besa kena sekali dulu bgn tengok dah cerah kalut mandi n pakai baju sekolah nak p sekolah... ghupa2nya gelap nak mlm...terus kena seround kat mak ..

    ReplyDelete
  4. Tak silap, gelombang otak masa tu tak sesuai untuk aktiviti seperti tidur. Adalah lebih afdhal kalau pergi beriadah dimana otak "perlukan" sesuatu yang aktif. Perghh!! very educative tak komen aku? hahah.

    ReplyDelete
  5. Untunglah ada sharingan... sharingan aku belum activate lg..

    Tapi memang betul kalau tidur waktu asar mmg kepala jadi pening dan blur semacam, otak dan badan pun jadi slow

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...