Tidur Selepas Asar Menyebabkan Kepala Anda Menjadi Seperti Bugima | downgila

Monday, February 17, 2014

Tidur Selepas Asar Menyebabkan Kepala Anda Menjadi Seperti Bugima

headache woman painful sakit kepala punca migrain

Jam menunjukkan pukul 7.10, gua baru bangun dari tidor ni. Bukan sengaja gua tidor, mungkin sebab gua penat sangat harini. Ulang alik sana sini. Dengan cuaca sekarang panas nokhoriaq. Bangun-bangun kepala pening nak mampos berpusing-pusing serupa mata sharingan.

Yang jelas menjadi tanda tanya dari dulu adalah, kenapa bila tidor lepas Asar je kepala pening macam ni. Gua tidor masa dalam kelas Prof. Rehan tak ada pulak pening-pening. Ni sekarang ni gua nak berdiri straight pun tak boleh. Bila dah pening perasaan pun asyik nak marah. Rase macam nak penampor je muka budak-budak k-pop yang pakai seluar ketat warna kuning, warna hijau lepas tu lipat sampai senteng ni.


Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...