Rancangan Hari Jadi Terhebat Adli | downgila

Sunday, February 09, 2014

Rancangan Hari Jadi Terhebat Adli

Rancangan Hari Jadi Terhebat Adli poster redza minhat

Kelab teater kolej gua kembali lagi untuk tahun ini dengan wajah-wajah baru dan lakonan yang lebih mantap. Gua tak tipu. Eman Manan pun kalah. Tahun lepas kita orang dapat nombor 3. Harapan tahun ni adalah merebut tempat pertama. Dengan barisan pelakon yang lakonannya persis Matt Damon, gua rasa tak mustahil. Skrip ni adalah skrip asal Adiwijaya. Power

Untuk mendapatkan pedoman tentang acara ini, sila rujuk poster yang dah gua buat tu. Jangan tanya Pejabat Penerangan. Buat sakit hati je nanti.

Acara ini diadakan di Universiti Malaya, 18 Februari 2014 (Selasa malam) di Kompleks Perdana Siswa Universiti Malaya. Yang lain-lain baca sendiri. Gua malas nak cerita panjang. Kalau lu orang ada sen, meh la datang, bawak segala kaum kerabat. Kalau tak ada sen, pun datang jugak sebab masuk percuma. Kalau yang dah ada nak plan keluar dengan makwe malam tu pospon la dulu meh datang UM tengok show free.

Datang beramai-ramai. Jangan lupa basuh baju nombor satu anda. Nampak steady sikit bila orang tangkap gambar masuk Pesbuk. Bila kena tag, tak ada laa segan sangat ye dok? Ini kang dressing macam musang lepas tu tengok gambor sendiri, malu. Keh keh keh.

Notakaki: Untuk tempahan poster, bisnes kad, event flyers, dan macam-macam lagi sila kontek gua di crackse7en@gmail.com


23 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. aduh .
    baru nak puji poster osem .
    sekali title salahh lah .
    takpe lah , kira osem lah .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha title tu dah betul. Yg komen tu salah.

      Delete
    2. sekali comment dah kena delete lah .
      ok poster osem .

      Delete
  3. ade makwe lebih aku datang..boring la kalau ball je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa makwe2 kitorang tu dah cukup comel dah tu

      Delete
  4. Nota kaki tu kalau nak tempah wedding card boleh keeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh didah. no problem~ kau nk kawen dah?

      Delete
    2. Setakat ni belum lah. Result sem 4 pun baru nak keluar jumaat ni nak kawin mende.Nmpak bisnes kau mcm maju jeee

      Delete
    3. lepas la duit makan.nak maju lagi kau kena la support aku muahahahha

      Delete
    4. Aku tgh practical ni pun satu sen tak dapat weh. Harapkan pt awal nx sem. Nasib baik dpt brim baucer buku. Kakaka

      Delete
    5. Sayang lebih la kau kat kerajaan

      Delete
    6. Syg mende aku practical kat gomen ni tak dpt elaun.Budak2 ni buat kat firm dapatlah sikit duit makan. Eh um dah naik new sem ke?

      Delete
    7. belum. 17HB ni naik sem. sem last la tuh. Harap2 la. aku xsanggup dah. awat keje gomen. mmg x la nk dapat elaun.

      Delete
    8. Awal gila naik. Kitorg awal mac. Aku risau jgk gejala extend ni. Sem ni aku bajet ada satu paper failed. Aku harap ini hnylah mainan perasaan. Ha aku buat kat jabatan bantuan guaman. Nama mcm best kan? Mmg best pun.

      Delete
    9. hhahaha bukan aku yg awal. Korang yg lambat. Alah kau pandai kot. Xkan lah ada repeat

      Delete
    10. Pehh kau um kot lg power. Aku 2 sem kot ada paper yg failed. Kahkah. Esok kerja. Bai weh

      Delete
    11. elehhhh awal lagiiiii kamonnnnnn

      Delete
    12. Malas aku borak sini kena bukak blog kau. Dpt noti kat email lagi

      Delete
  5. kena berlatiih la hari-hari. Baru leh jadi juara. haha

    ReplyDelete
  6. nak tengok dengan kau ah . bile kau nak ajak deting ni . hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah mana boleh tgk dengan aku sebab aku kena kawal audio. hahaha next time next time

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...