Rancangan Hari Jadi Terhebat Adli | downgila

Sunday, February 09, 2014

Rancangan Hari Jadi Terhebat Adli

Rancangan Hari Jadi Terhebat Adli poster redza minhat

Kelab teater kolej gua kembali lagi untuk tahun ini dengan wajah-wajah baru dan lakonan yang lebih mantap. Gua tak tipu. Eman Manan pun kalah. Tahun lepas kita orang dapat nombor 3. Harapan tahun ni adalah merebut tempat pertama. Dengan barisan pelakon yang lakonannya persis Matt Damon, gua rasa tak mustahil. Skrip ni adalah skrip asal Adiwijaya. Power

Untuk mendapatkan pedoman tentang acara ini, sila rujuk poster yang dah gua buat tu. Jangan tanya Pejabat Penerangan. Buat sakit hati je nanti.

Acara ini diadakan di Universiti Malaya, 18 Februari 2014 (Selasa malam) di Kompleks Perdana Siswa Universiti Malaya. Yang lain-lain baca sendiri. Gua malas nak cerita panjang. Kalau lu orang ada sen, meh la datang, bawak segala kaum kerabat. Kalau tak ada sen, pun datang jugak sebab masuk percuma. Kalau yang dah ada nak plan keluar dengan makwe malam tu pospon la dulu meh datang UM tengok show free.

Datang beramai-ramai. Jangan lupa basuh baju nombor satu anda. Nampak steady sikit bila orang tangkap gambar masuk Pesbuk. Bila kena tag, tak ada laa segan sangat ye dok? Ini kang dressing macam musang lepas tu tengok gambor sendiri, malu. Keh keh keh.

Notakaki: Untuk tempahan poster, bisnes kad, event flyers, dan macam-macam lagi sila kontek gua di crackse7en@gmail.com


Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...