Kalau Cuti | downgila

Tuesday, September 10, 2013

Kalau Cuti

tiz zaqyah dan remy ishak razak bertudung

Kalau sekarang ni cuti, gua dekat rumah biasa baru je lagi bangun. Gua akan bangun sekitar waktu ini dan kadang kadang boleh terlajak sampai terlepas cerita Jodoh Itu Milik Kita lakonan Tiz Zaqyah. Bangun saja gua akan mencari surat khabar dan membaca bahagian dunia. Bahagian lain sikit pun gua tak ambik port sejak Amerika buat macam bagus nak serang Syria.

Gua tak nak hilang tumpuan dengan kes kes suami potong kemaluan sendiri, lori terbabas akibat mengantuk, nenek dikurung dalam van dan mahathir bergurau dengan badawi. Tapi sejak akhir-akhir ni bapak gua jarang beli paper. Mungkin duit pencen dia dah berkurangan. Seterusnya gua mencari sarapan apa apa yang patut. Pada masa ini, nasi goreng di dalam tudung saji mengalami masalah minyak menurun dan gua akan kaut bahagian atas-atas bagi memastikan tidak mengambil kolestrol berlebihan.

Selesai bersarapan gua akan membancuh secawan teh panas sambil menonton highlight perlawanan perlawanan bola yang sudah untuk melihat gol gol dengan lebih mendalam. Lepas dah habis aje teh gua akan pekena tengok movie dekat channel movie tu sampai lebam. Kalau tak ada cerita gua tengok Super Spontan. Tapi Super Spontan 2013 yang baru ni macam gampang tak best langsung. Lagi-lagi Nabil. Point dia tak habis habis telinga capang. Buat lawak macam budak sekolah menengah jeeee.

12 comments:

  1. tapi sayangnya lu dah habis cuti kan..hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah halnye......sayang seribu kali sayang

      Delete
  2. Aku ingat aku jer antara puak2 layan Jodoh itu Milik Kita. Tapi takpa, kau terlepas pagi, petang ada ulangan. Keh8 waktu cuti itulah. Sekarang menyesal tak sudah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cerita tu xde la best sgt. aku tgk sbbtiz zaqyah omey2 angatnye pun je

      Delete
    2. tu je lah pon sebab aku layan cite tu..tiz mmg omey punnnn~ lagi2 cite cam tu ha pesen dia...cite x dela best sgt pn jadi menarik. wakakakaka~

      Delete
    3. dah la laki yg hitam tu adik farid kamil. muka xde iras lgsg hahahahahhaha, tp nama pun drama

      Delete
  3. bila lu nak habis belajar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku patut habis dah ni, tp kena extend sebab aku hensem sgt

      Delete
  4. Superspontan - tarikan utama JEP SEPAH...

    ReplyDelete
  5. Cuti ni bagi aku best bangun lamabt je. Haha.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...