Nak VS Ada | downgila

Wednesday, September 25, 2013

Nak VS Ada

Brooks Ghost 4 red running shoes flat foot support

Nak.

1) Kasut jogging baru sebab kasut jogging gua haram tapak dah nak tercabut. Beli tahun 2010. Dah berapa ratus KM dah gua lari dengan kasut ni - RM300+

2) Baju sehelai dua sebab nak pergi kelas asyik baju sama. Tapi yang ni gua boleh hold dulu sebab gua kisah pulak orang tengok pakai baju sama hari hari. Gua bukan pondan nak 'apply' mekap dan melawo kekelas. - RM40+

3) Kasut raya, kasut last buat berjalan beli masa tingkatan 4. Nak jugak merasa kasut baru. Tapi ni pun boleh hold dulu sebab gua jarang pakai kasut. - RM100+

4) Komputer baru sebab CQ-40 yang berkualiti ni nazak gila, panas sikit je mulalah sangkut-sangkut macam gampang. Keyboard semua dah terkopak nampak wayar dalam laptop, kipas semua nampak. Memang tunggu masa je ni. Tapi gua rasa yang ni pun kena hold sebab nampak gaya macam kena guna jugak laptop ni setahun lagi. - RM2000

5) Nak topup, kredit gua baru je habis. Nak reply mesej Ike dia nak format laptop malam ni pun tak boleh - RM10+

6) Makan - RM 50 seminggu

Jumlah - RM2450

Ada Dalam Dompet.

1) Sehelai duit merah
2) Sehelai duit biru.
3) 1 keping syiling 50 sen.
4) 1 keping syiling 10 sen lama.

Jumlah - RM11.60

Fak! Bila lah gua nak berhenti jadi miskin ni?

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...