Tragedi Asam Gelugor | downgila

Wednesday, April 25, 2012

Tragedi Asam Gelugor

downgila need for speed most wanted the run laju poster banner

" Gua jalan slow je masa tu. On the way nak pergi bandar Lipis le, nak pergi cari kek pisang. Tiba tiba ada satu kereta tu cucuk rapat gua punya kereta. Siap bagi lampu tinggi. Gua mula syak sesuatu. Dalam pada tu sempat juga gua bertentang mata dengan driver kereta belakang ikut cermin pandang belakang. Pandangan dia yang sinis dan tajam seolah olah nak mencabar gua. Gua memang pantang dicabar. Gua balas balik senyuman sinis dia, gua change gear, zass zass..zasss sekali lagi..gua tarik pick up gear 3 sampai naik 140 km/j gua cakap lu.. Peh..cicir jauh. Tak melawan langsung..puas hati gua itu hari..Ada ke bader tu nak kejar gua punya Porsche. Memang tak lah. Dah la pakai Myvi"

*****

Bapak gua : Bukannya nak perati betul betul..! Start kereta main jalan je..Habis sekilo macam tu je..Aok pergi cari balik..Kutip kutip balik atas jalan sana..

Gua : Laa.. mana orang tau. Yang pergi jemur asam gelugor atas bonet tu apsal..?


6 comments:

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...