Roti Dan Stokin | downgila

Saturday, April 21, 2012

Roti Dan Stokin

downgila stokin malaysia red devil

Jam menunjukkan pukul 6.59. Bergegas gua ke bilik air untuk mengambil air sembahyang. Waktu bangun tidur gua tersasar lagi. Orang kata nak jog sedap sebelum pukul 7.30. Sebab tu banyak event lari lari start pukul 7.30. Tapi gua dah lambat, tidur lama sangat. Musim-musim hujan tengah hit ni, memang 'in' tidur. Lagi-lagi kipas speed 3, selimut kuning kelubung, tingkap buka. Peh..macam tidur terbaik dunia.

Selepas siap solat Subuh, gua sarung baju jogging Nike Run. Dan bersiap siap untuk memakai stokin. Tapi sebelum tu kena capai seluar pendek dekat ampaian. Capai stokin wangi gua lalu pakai stokin belah kanan dengan cargas, baru nak pakai stokin yang belah kiri, tiba tiba perut gua terasa sangat kosong kosong kosong Najwa Latep. Lalu gua buat pusingan 'u'. Gua capai roti dan sapu sedikit kaya yang terletak di atas meja. Kucar-kacir gua makan roti.

Masa nak sarung stoking, gua pegang dulu roti pakai mulut. Kata orang tak manis pegang stoking sekali dengan roti. Roti dah sepit dekat mulut pun gua ada hati lagi nak kunyah. Amboi, lain macam dia punya sedap roti tu.


8 comments:

  1. tahan guna mulut.ok untuk sendiri nya -.-

    ReplyDelete
  2. lu pegang lah stokin dulu, lepas tu lu baru pegang roti. lagi padu

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah yg gua telah secara tak sengaja buat -__-" haha

      Delete
  3. ewwwwwwwwwwwww~~~~ sedap camne tu??

    ReplyDelete
  4. kekekekekkek.......sempoi!

    ReplyDelete
  5. aku macam nak terai jugak

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...