Battleship Moview Review | downgila

Thursday, April 12, 2012

Battleship Moview Review

downgila battleship movie poster review download free BRRIP

Gua tengok cerita ni hari Selasa haritu dengan Sufee, Slim dgn Lelaki Taiping. Si Sufee dapat 4 tiket premiere free. So terasa bangga jugak menjadi orang yang mula mula tengok cerita ni. Disebabkan tayangan yang kita orang pergi ni adalah yang pertama, kawalan adalah sangat ketat. Ramai gila bader2 jalan usha entah entah ada yang rakam guna henpon sampai gua pun kena sound sebab tengah reply mesej si Mok. Gua nak makan pop corn chicken yang dibeli kat Carrefour pun payah.

Cerita dia jenis letup sana letup sini. Lebih kurang macam cerita Battle Los Angeles. Meletup dari awal sampai habis. 2 jam setengah tak penat penat meletup. Ada orang jenis minat cerita macam ni. Pada yang jenis minat cerita macam Semerah Cinta Stiletto, Ombak Rindu semua tu mesti rasa cerita ni bosan.

downgila battleship movie poster review download free BRRIP
downgila battleship movie poster review download free BRRIP
downgila battleship movie poster review download free BRRIP

Plot pulak, dia punya plot sama je macam cerita alien alien lain. Ada alien datang bumi, alien ni nak takluk bumi, alien je mesti power gila. Teknologi macam celaka punya maju. Tembak kapal sekali tebabo meletup tapi last last ada hero lawan balik. Pastu hero menang. Plot biasa la. Tapi gambar lawa, makwe hero tu pun lawa.  Silap jari alien tu ada 4 je menyebabkan gua rasa sedikit geli. Yang gua jadi bangga tu sebab ada satu part tu diorang ada letak Malaysia dalam senarai negara yang mempunyai Askar Laut yang power setanding US dan Jepun.

So kalau gua nak bagi rating, gua bagi 6.5/10 la. Tapi gua up jadi 7/10 sebab tiket free orang belanja. Lu orang wajib tengok


10 comments:

  1. tp wa suka la cite mcm ni
    gempak woo
    ahaha..nak duit la.

    ReplyDelete
  2. Gua hampir tengok citer ni semalam dengan Miss S. Boleh pulak show pukul 4 tu delay gi ke 11:15 malam. Fakh!! 7/10 jer rating?? erk? patut ker gua menontonnya atau wajarkah gua menunggu The Avengers? huhu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok la. cerita ni best jugak. boom bang boom bang!!

      Delete
  3. 7/10? i think i give diz movie 8 la

    ReplyDelete
  4. nais review. baru beli tadi.

    ReplyDelete
  5. menarik...review yg nampak telus dari hati.haha...ghairah gak nak tengok nih :)

    ReplyDelete
  6. mohon blanja gua tiket cerita ni

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...