Produktif | downgila

Tuesday, April 28, 2015

Produktif

Afif Fadhuli Fuad Shahrir Roseley Aida Faizah                                                             Afif, gua dan Cina

Minggu lepas gua, Cina, Slim, Lelaki Taiping, Emma dengan abang emma dengan akak emma ke Penang. Afif Fadhuli kawen gua cakap lu. Apa cerita? Sekarang kitorang dah kena susun balik la renking hensem Kolej Kediaman Kelima. Yang paling atas bukan lagi gua la nampaknya. Afif dah merampas takhta secara solo.

Malam Afif kawen tu, abang emma yang dah sememangnya pemurah masyaAllah belanja kitorang makan dekat tepi pantai. Gua bedal entah berapa ekor udang yang besar-besar belake. Kerang, sotong dan segala jenis seafood. Resdung ke apa gua tolak tepi. Kata jantan kan.

Harini gua MC. Air hidung masih meleleh secara pukal, muka gua gatal gila babi, dan yang paling king, gua tak boleh tidur semalam sebab telinga gua sakit nak mampus. Sebabnya gegendang telinga gua bengkak dan menutupi ruang telinga. Ini telah disahkan oleh Dr Aiman semasa gua ke Poliklinik Aiman tadi siang.

Notakaki: Dr Aiman tu bukan Aiman kosmet gua. Dr Aiman bekerja di Poliklinik Aiman, Aiman kosmet gua entah mana hilang.

1 comment:

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...