Dakgalbi Bangla | downgila

Thursday, April 02, 2015

Dakgalbi Bangla

1) Tadi lepas habis meeting yang bapak lama nak mampos, gua bergegas untuk makan tengah hari.

2) Nak keluar malas, jadi gua dan beberapa rakan sekerja jalan jalan area opis je untuk mencarik makan. Sampai dekat kedai korea Dakgalbi ke menatang apa tu gua macam tertarik dengan menu dia.

3) Gua nampak set rm39 untuk 3 orang tu. Tu belum campur GST la. Yang bangangnya, yang jaga kedai dekat depan tu Bangla.

4) Patut la kedai kosong tak ada sambutan. Kasi la amoi cun ke hijabister ke yang jaga.Ni bangla yang jaga gua nak masuk pun jadi ke cancel.

5) Lepas tu gua tanya ni ada apa dalam set ni, bangla tu tak habis habis cakap "Halal meat sir halal meat sir". Gua tau la halal, gua tanya dalam set tu ada apa, madefaker bangang Ya Rabbi.

No comments:

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...