Pagi Di Kuala Lumpur | downgila

Sunday, April 12, 2015

Pagi Di Kuala Lumpur

Setelah menunggang motor buatan Malaysia dengan kelajuan 600 batu sejam, pagi tadi pukul 8 gua sampai orang pertama samai di kedai dobi untuk membasuh baju. Gua biasa basuh sendiri je, tapi mesin basuh baju rumah gua rosak. Lepas basuh dia tak boleh nak spin.

Sementara menunggu baju siap, gua ke Bazaria Pantai. Tuju kedai Din Roti Canai. Pekena roti canai la apa lagi. Disebabkan gua tak nak mati kutu lepak kedai Din dengan warga emas, gua ambil surat khabar untuk membaca apa lagi tindakan bodoh kerajaan dan menteri besar nak buat macam tak cukup cukup nak menyusahkan rakyat.

Yang ada dekat situ hanya surat khabar Utusan. Cilakak dah tahun 2015 ada lagi orang baca Utusan. Yang lagi sedih ada jugak yang percaya apa Utusan ni kabor ke dalam cerita-cerita demeh. Gua sebak mengenang nasib kerajaan.

Tapi gua lagi sebak dengan kebodohan abadi Ahmad Maslan ni.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...