Live Dari Kedai Makan | downgila

Monday, January 05, 2015

Live Dari Kedai Makan

terbaik dari langit review

Sekarang gua rasa malas betul nak bukak laptop selain dari main game. Gua tengah taip secara 'live' dari kedai makan. Sambil itu gua tunggu telur dadar kedai ni siap. Macam celaka lembab.

Gua cuma ada satu perkara nak cakap. Kesempatan yang ada ni gua nak ucapkan terima kasih secara terbuka kepada Bront Palarae kerana kasi gua tiket cerita Terbaik Dari Langit secara percuma hari Sabtu minggu lepas. ulasan review terbaik dari langit

Gua lupa nak review, cerita ni best. Tak ada lah best gila babi macam Inception tapi best. Tak mengantuk macam cerita melayu lain yang ada sekarang. Semua cerita gengster dengan cerita hantu. Kalau nak sangat jumpa gengster sekali dengan hantu, meh la gua bawak jumpa dengan Muzakkir Ayob. Kalau lu orang tak pergi tengok lagi cerita ni, bawak-bawak la pergi tengok.

Sekali lagi terima kasih Bront. Nanti kalau team teater gua buat filem, gua kasi tiket free kat lu pula. Lu jangan risau.

Apa? Lu orang tak percaya? Kalau tak percaya, lu orang tanya Kosmo. Gua malas cerita panjang.

4 comments:

  1. peh.

    ada team teater sendiri tu.

    gua nak tiket gak nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha nanti la bila aku dah pemes

      Delete
  2. Perghh dah level2 artis. Bangga aku ade member x berape member cam kau. Kah8

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah aku dengan bront palarae dulu main tudung botol sama2 je

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...