Balik Awal | downgila

Thursday, January 14, 2016

Balik Awal

Semalam CEO gua mengamuk sebab ramai yang balik awal masa dia tengah berucap. Gila babi semua jadi tak tentu arah kahkahkah tau takut. Dah macam masa peperiksaan akhir. Semua orang nak tiru jawapan kawan kenapa balik awal.

Masa gua periksa dulu pun sama jugak. Cuma ramai kawan gua budak UM tak pernah nak kasi jawapan kalau gua tanya masa periksa. Jenis mencari keberkatan Tuhan.

Yang kelakarnya, gua masuk periksa kertas Applied Hydraulics, ada tiga kertas graf atas meja. Start je periksa semua orang berkira-kira ke pembaris dan membuat graf. Eh apa pukimak kebodohan gua terserlah apabila gua tak tau soalan mana yang nak kena pakai kertas graf. Kah kah kah.

Akhirnya gua buat buat senyum sikit ke Dr. Faridah lepas tu keluar awal. Padan muka pensyarah tu.

Gua dapat F.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...