Sapot Band Lokal | downgila

Thursday, October 15, 2015

Sapot Band Lokal



Weh jangan gelak la, gua baru je nak dengar lagu-lagu melayu ni. Sungguh la gila. Gua baru tau kewujudan band nama Hyper Act 2 bulan lepas. Mojo ni pulak gua baru tahu 3 minggu lepas masa adik gua pilih lagu ni masa karoke dekat lowyat. Jilaka power gila suara vokalis dia. Sekarang gua tengah berusaha nak simpan rambut panjang paras-paras bahu macam Aweera. Bos gua tegur pun gua buat dek je. Rebel tak rebel gua.

Tapi, dulu Lipis pernah ada band nama Fekteri Efek. Ada satu tahun masa band ni main kat Battle Of The Band dekat kompleks Alamanda aka Food Court Cina, gua duduk depan sekali. Bila penyanyi dia hulur mikrofon, gua diam.

1 comment:

  1. haha part diam tu lawak.. kalau sya nmpk je penyanyi tu mcm ada ura2 nak kearah tu kompem lari dlu

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...