Pengalaman Gua Membasuh Baju di Kedai Dobi Layan Diri Petang Tadi. | downgila

Saturday, October 17, 2015

Pengalaman Gua Membasuh Baju di Kedai Dobi Layan Diri Petang Tadi.

laundry bar centrio pantai hillpark

Gua pergi cuci baju tadi. Mesin basuh baju dekat rumah gua dah rosak. Lepas basuh dia tak reti dah nak berpusing. Jadi gua terpaksa membasuh di kedai dobi layan diri depan rumah. Sedang gua menunggu baju gua dibasuh, gua terpandang brader ni dekat dinding. Gua terus jadi tak ada mood tengok muka brader ni. Baju baru satu bakul dah macam masalah besar gila je. Rilek la. Benda boleh setel. Tak payah la nak stress gila pun. Najib Razak satu Malaysia dah benci dia rilek aje pergi bersukan masa Hari Sukan Malaysia itu hari. Lu nak buat-buat stress pulak. Aduh la.

Pada gua, manusia macam ni jenis berlagak dan besar kepala. Asyik dia saja yang betul. Suka jadi ketua. Suka arah-arah orang. Ni kalau naik motor dengan orang macam ni bahaya. Tak ada nak ingat ingat orang tersayang. Tahu nak laju saja. Rasa hormat kat orang tak ada. Pentingkan diri sendiri dan tak ada nak fikir depan dia ada mat-mat yang tak hisap rokok ke, mat-mat kerja bank ke, atau perempuan mengandung. Elok sound je.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...