Air Mempelam | downgila

Thursday, February 26, 2015

Air Mempelam

Dato' Abdul Mutalib bin Alias pr1ma homes pr1ma daftar pr1ma logo

Dalam pukul 10 lebih tadi gua terjaga. Nyamuk begitu menggila menyerang badan sedap gua ni. Gua jadi naik angin pasal gua tengah mimpi baik punya. Bukan senang nak dapat mimpi Dato' Abdul Mutalib bin Alias sama Che Razani Che Abas datang makan burger kat meja gua dekat opis. Steady betul gua layan. Gua punya sembang pun lain masa tu. Kejap kejap InsyaAllah, kejap kejap Astarghfirullah.

Berbalik pada kes nyamuk tadi, gua ambil keputusan turun bawah pergi kedai. Ubat nyamuk cap ikan emas  ni memang tak boleh pakai. Tak lut. Kena main sembur-sembur juga baru jalan. Nyamuk dekat rumah gua ni pulak jenis baka racing dari Russia agaknya. Gua sarung seluar panjang, sarung selipar dan berjalan kaki pergi ke KK mart 50m dari rumah.

Sampai kedai, gua beli air mempelam. Peh... sedap betul tekak ni pekena air mempelam.

8 comments:

  1. dan....kau lupa beli ubat nyamuk. end of story. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. power kau jah! semenjak dua menjak ada org spesel ni

      Delete
    2. mana de....kah8 aku maintain single ni..tunggu pinangan org. hahaha

      Delete
    3. hahahhaa serius woiii..rilek2..dok kata aku..hang tu? aagagagaggaa~ kau beli ubat nyamuk la woii...nnt kau kene denggi lg baru tahu. nyamuk sekarang nakal gittew~

      Delete
    4. nyamuk baka russia sedap siak

      Delete
  2. Nanti nyamuk gigit kau rasa mempelam.

    ReplyDelete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...