Duit Gua Dah Habis Banyak Jugak Minggu Ni Sahaja | downgila

Friday, March 06, 2015

Duit Gua Dah Habis Banyak Jugak Minggu Ni Sahaja

Kriss GT 128 Modenas

Kelmarin aku pergi kerja motor aku bawak rasa tak umph..Rasa macam ada yang tersangkut kat rantai. Last-last aku bawak motor pergi tukar spoket sekali rantai baru. Masa dekat kedai aku tengok spoket dah jadi tajam, dah haus. Aku ingat aku je boleh haus selepas jogging, rupanya spoket juga boleh kena haus. Aku tak teringat langsung spoket motor aku dah 3 tahun tak tukar. Kakakaka. Nasib baik aku ingat lagi cara membawak motor.

Tapi sebenarnya ada satu benda aku dah perati lama dan tak puas hati dengan scene pembawak motor yang lalu federal highway sejak kebelakangan musim hujan petang petang ni. Kalau hujan, langit gelap dan jalanraya havoc dengan air, pasang la lampu kecik. Selamat tak eksiden tadi. Takkan la mende senang macam tu pun tak boleh buat. Bangang. Benda untuk kesejahteraan tak nak buat, benda untuk dia sorang konon boleh masuk syurga bukan main lagi buat sampai lekeh-lekehkan orang. Bodoh.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...