Sesi soal jawab bersama Emile Heskey | downgila

Tuesday, December 07, 2010

Sesi soal jawab bersama Emile Heskey

Ni adalah temuramah antara gua, bangi dan Emile heskey tempoh hari

***

Gua : hai. apa nama?
Emile Heskey : nama gua Emile Heskey. Tapi kat sini orang2 panggil gua ayam
Bangi confuse lalu mencelah
Bangi : Ayam macam dalam Juvana TV3 tu ke apa?
Emile Heskey ; Hah. yang tu lah
Gua: Pukimak kau lah arang!! gua tengah serius lu main main kan!!!
Gua pandang bangi. Bangi pandang gua.

Powww!!!
Muka Emile Heskey tu tepat gua tendang. Dia menggelupur terbaring atas lantai dengan mulut berbuih.
Gua dan Bangi senyum "like-a-boss" sambil pandang ke kamera. Kemudian muncul tulisan, 'Budi Bahasa Budaya Kita' dengan sikit lagu latar.

P/s : Penyokong Liverpool tidak pernah bangga dengan Emile Heskey, terutamanya makwe-makwe

No comments:

Post a Comment

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...