Kesejahteraan Jalan | downgila

Thursday, June 16, 2016

Kesejahteraan Jalan

spoket motor sprocket

Kelmarin aku pergi kerja macam biasa. Jalan Jurutera ni bonggol dia kemain banyak, mungkin untuk menunjukkan yang kehidupan seorang jurutera penuh dengan liku-liku yang kadang-kadang boleh memancitkan tayar motor.

Kemudian petang semalam aku balik semula ikut jalan yang sama. Aku tak teringat langsung spoket aku dah setahun lebih tak ganti. Habis tajam macam gigi musang dah spoket tu. Kakakaka. Nasib baik aku ingat lagi cara membawak motor.

Tu je la aku nak cerita.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...