Penangan Hantu | downgila

Sunday, August 24, 2014

Penangan Hantu

kena hempap semasa tidur ubat sleep paralysis

Gua baru sampai KL ni. Balik kampung hujung minggu ni. Jiran rumah gua ni itu hari mengadu kena cekik dengan hantu kat bapak gua. Kecoh juga le rumah. Kena pulak time tu kenduri. Jiran gua ni orang besar kat lombong emas kat Kuala Lipis ni. Dulu kerja kat oversea. Gaji dia tak payah cakap le. Sedangkan cleaner rumah dia pun pakai Satria Neo.

Lepas kena cekik dengan hantu tu terus dia chow itu jam juga dengan lampu tak tutup, tingkap terbiar, kipas berpusing. Chit.. apa punya penakut. Ish..gua pulak yang naik risau tengok. Ye laa kang bil mahal. Alamak dia orang kaya. Baru gua ingat. Ada le dalam 2-3 hari rumah tu terbiar macam tu. Walaubagaimanapun gua haram tak percaya pun bab hantu cekik orang nih. Ye laa hantu boleh ke cekik orang? Kalau kena kacau logik kot. Perasaan je tu. Amacam? Korang percaya? Amboi cakap besar pulak. Kang kena cekik baru tau. Takpe malam ni sebelum tidur gua baca 4 qul. Ustazah Liza kabor boleh halau hantu.

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...