Orang Banyak | downgila

Sunday, August 10, 2014

Orang Banyak

sunway BRT bus rapid transit survey

Kerja kerja piling di site gua berhenti rehat pagi. Gua kasi can bangla-bangla gua pekena rokok dengan minum pagi. Padahal gua yang nak pekena minum. Apakejadah bekerja tanpa pekena neskepe+roti+usha makwe nurse lalu lalang?

Gua pergi satu gerai mamak di celahan lorong. Gerai Rahman. Kecil je gerai dia. Tapi neskepe dia pepalih solid. Lagipun kalau gua pergi kedai Rahman ni memang tak payah nak order dah. Air neskepe gua memang datang secara auto.

Nak dipendekkan cerita, gua dah siap minum. Jadi gua mula berkira-kira hendak blah. Gua pun simpan semua peralatan lepak gua dalam kocek. Time nak bangun dari kerusi, baru gua perasan. Tangan kanan gua yang pegang cawan neskepe kecik tadi ada tompok hijau putih. Gua panik.

Gua usha cawan gua minum tadi. Peh..tempat pemegang dia ada tahi burung!!

Gua karate meja sekali dengan tangan kiri dan terus blah dengan mata menyorot ganas.

"Huh..susah betul jadi orang kebanyakan ni.." kata gua berjalan laju sambil menahan terjeluak.

6 comments:

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...