Update secara langsung gua balik kampung | downgila

Saturday, July 26, 2014

Update secara langsung gua balik kampung

8.30
Gua mula bergerak dari Pantai Hillpark jam 8:30pm. Housemate gua hantar ke stesen LRT universiti.

9.15
Gua sampai ke stesen Bandar Tasik Selatan. Pakcik gua plan nak amek gua kat sini. Pergh..last gua berhenti dekat stesen ni masa tingkatan tingkatan atas. Haram gua tak kenal langsung tempat ni. Makcik yang berniaga kuih tu pun dah takdek.

10.15
Pakcik gua sampai. Mari balik. Pahang power.

11.15
Gua nak tidur sekejap. Penat dari pagi tak tidur.

12.30am
Wehhhhh cibai gua baru di Bentong. Kereta bersusun macam lego. Gua ingat dah sampai, bangun bangun baru dekat Bentong. Dah tu bila nak sampai Lipis??

Gua rasa kerajaan negeri Pahang patut la buat jalan 2 lorong. Ape mende ni negeri punya banyak balak tapi jalan satu lorong ni. Faking!

7 comments:

  1. lu dah sampai ke belum nih?hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah. Sampai rumah xde internet gagagag

      Delete
  2. Banyakkan bersabar di bulan Ramadhan .
    Btw Salam Aidilfitri bro !

    ReplyDelete
  3. laaa ore pahangg rupenyee . seloq betui hahaha .

    ReplyDelete
  4. Lu tak drive lagi mau banyak bunyik. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah buat apa nak drive. pakcik aku ada hahaha

      Delete

Sambung Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...